úterý 18. července 2017

Divadelní festival OLDstars on the ROUD

Divadelní festival OLDstars on the ROUD v mém rodném městě Roudnici nad Labem. 

Kdo jsou OLDstars? Studentský soubor, který  má snad stovku členů, v zásadě již odrostlí členové Dismanova rozhlasového dětského souboru, kteří jezdí po různých festivalech a v Praze hrají v divadelním sklepení H2O na Žižkově. Do Roudnice přijeli už počtvrté a ve zdejším bývalém augustiniánském klášteře (který stojí mimochodem hned naproti mému bývalému gymplu) uspořádali víkendový divadelní festival, jehož výtěžek byl věnovaný právě téhle ojedinělé historické památce. 

Byla jsem tu už loni a moc jsem si to užila. Tentokrát jsme vyrazily s kamarádkou Zdenou a z nabídky snad 25 představení hraných na několika scénách jsme si vybraly a v místním dřevníku shlédli profláknutého, ale pořád hodně silného Pána polštáře. Poté jsme se občerstvily zákusky z lokální cukrárny Dorletka a mrkli na  inscenaci Noční. Obojí bylo moc dobré. Jsem ráda, že se v Roudnici takový festival koná. 

























1 komentář:

  1. Pro mě je divadelní festival srdcová záležitost. Přivedl mě totiž na nápad založení spolku . Vždycky jsem si chtěla zkusit, jaké to je, hrát divadlo a je to skvělé :-) . Nejsem žádná profesionální herečka, s kamarády máme jen menší ochotnické divadlo, ale lidi na naše vystoupení chodí, líbí se jim, a to je pro mě nejdůležitější :-) .

    OdpovědětVymazat