sobota 14. května 2016

Noc literatury 2016 - Negrelliho viadukt a Ódinovo dítě

Ve středu 11.5.2016 se v Praze Karlíně konala Noc literatury. A protože jsem zrovna ve stejný den byla náhodou v Praze, nemohla jsem si tuhle akci nechat ujít. Měla jsem jen dvě hodiny, tak jsem pečlivě vybírala, nakonec jsem zvolila kombinaci knihy, která mě zaujala a místa, kde se akce konala. Počasí se vydařilo dokonale, organizace byla skvělá, moc příjemný večer to byl. 


Zastávka 1.

V Negrellliho viaduktu, v bývalých Sběrných surovinách, četla Jana Stryková knihu Ódinovo dítě. Zajímavý prostor, kde se čtení prolínalo se zvuky projíždějících vlaků... O knížce jsem slyšela, ale nějak mě fantasy příběh bezocaseho dítěte, štvance a vyvrhele, nenalákal... Ale Janě Strykové to slušelo náramně:-)

Fotka:

Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:
Fotka:

Žádné komentáře:

Okomentovat