pátek 12. ledna 2018

Divadlo Petra Bezruče: Mládí v hajzlu

Pamatujete na kultovní sérii knih Mládí v hajzlu od amerického spisovatele C. D. Payna? Byl to hit 90. let, celkem těch dílů vyšlo snad sedm nebo osm. Četla jsem tedy tenkrát jen první díl, přece jen už jsem i tenkrát byla mimo cílovou skupinu, ale pamatuju si, že se mi to vcelku  líbilo. A tak jsem se zájmem vyrazila na stejnojmenné představení do Divadla v Dlouhé na hostující ostravský soubor Divadla Petra Bezruče. 

Dramatizace kultovního amerického románu. v režii hormonů, horoucích životních očekávání a humoru. „Je mi čtrnáct (skoro) a jsem panic. Co byste taky čekali od kluka, co se jmenuje Twisp, rád čte a poslouchá Sinatru? Jsem toho názoru, že rodiče by neměli mít víc sexu než jejich dospívající potomstvo. Můj životní plán? Stanu se gangsterem známým pod jménem Nick Píchač.“

Dobré představení, zábavné, i když samozřejmě nejvíc se bavili přítomní teenageři. Takže pokud máte doma puberťáka a máte to blízko do Ostravy, vyražte k Bezručům.


C. D. Payne, Kateřina Menclerová
Mládí v hajzlu

Premiéra: 12.5.2017. Překlad románu: Tamara Váňová. Dramaturgie: Kateřina Menclerová. Scéna: Lucie Labajová. Kostýmy: Markéta Oslzlá-Sládečková. Hudba: Michal Sedláček. Režie: Janka Ryšánek Schmiedtová.

Hrají: Jakub Burýšek, Pavla Gajdošíková, Markéta Matulová, Lukáš Melník, Ondřej Brett, Markéta Haroková, Milan Cimerák, Michal Sedláček






Žádné komentáře:

Okomentovat