pondělí 14. března 2022

Knižní veletrh v Ostravě


V pátek mě náhoda zavála do Ostravy, kde se shodou okolností celý víkend konal na výstavišti Černá louka  knižní veletrh. Vhledem k tomu, že ten pražský jsem kvůli covidu už několik let nenavštívila, nenechala jsem si ten ostravský ujít.

Co jsem za těch pár hodin, které jsem měla k dispozici, stihla?

Kus besedy s Olou Zbranek Biernatovou (alias Nofreeusernames), se kterou se znám z doby recenzování knih pro Luxor.  Bohužel jsem ji nemoha pozdravit osobně, byla neustále v obležení svých fanynek. 

 


Na stejné scéně Českého rozhlasu Dvojky se posléze debatovalo s Markétou Lukáškovou (nejen) o knize Majonéza k snídani (s moderátorem Petrem Kubalou). Bylo to docela zábavné, možná i proto, že znám i další knížky téhle autorky. 

 

Zajímavá byla i Debata Deníku N a Centra Pant: Svoboda slova ve věku sociálních médií. Už jen ten výběr účastníků:

  • Petr Koubský editor vědecké rubriky Deníku N
  • Josef Šlerka vedoucí Studia nových médií na FF UK, datový analytik a sémiotik
  • David Slížek šéfredaktor Lupa.cz
  • Marie Heřmanová výzkumnice, publicistka a novinářka, pracuje pro Sociologický ústav Akademie věd
  • Moderuje: Jan Moláček, redaktor Deníku N



Jinak spousta knih, ještě více lidé (už jsem si odvykla), až na vzácné výjimky všichni bez roušek (už jsem si odvykla). 






Kafe se sojovým mlékem mi tu každopádně uvařili (hurá), z bohaté nabídky knih jsem si nakonec odnesla jen k Tělesnou výchovu od Martina M. Šimečky - v Deníku N ji měli před vánoci vyprodanou. 



Příjemná akce to byla, škoda, že jsem měla čas jen na chvilku, program na další dny byl také zajímavý. 





 

Žádné komentáře:

Okomentovat